Långfredag

Hej på er, och Glad Påsk! Jag står på jobbet och häver i mig mängder av kaffe, trött trött! Blev inte många timmar sömn inatt nämligen.. Jobbar till 16, så det är en kort dag iallafall.

I slutet av april ska jag förhoppningsvis om tid finns, iväg till Karlstad Kirugiska Laserklinik och fylla i läpparna! Var där senast i Juli eller Augusti förra året så det är dags att bli lite sommarfin :) Alltid när våren kommer vill man förnya och fräscha upp sig själv, har redan sagt att jag är sjukt sugen på att fixa längre hår nu så jag och Denise på jobbet ska göra en beställning inom kort! KUL! :) Glöm inte att ni fortfarande har 10% på utvalda behandlingar, bland annat juvedérm på klinken om ni uppger att ni läser min blogg! All information hittar ni på deras hemsida!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0