Ligger i soffan mätt och belåten, tränings...

img_6525 (MMS)

Ligger i soffan mätt och belåten, träningspasset gick över förväntan men en långvila är på sin plats nu så benen får vila lite.. Vi har gjort köttfärslimpa till middag idag, blev riktigt gott! dock tycker jag det är svårt med kryddor, för att få det sådär perfekt!  Har nyss sett kalla fakta som idag handlade om makeupstore, usch vad vidrigt att sånt får hända.. Tycker så synd om dom personerna som blivit drabbade, har även varit med på nyheterna idag. Blir verkligen osugen på att köpa några produkter från dom nu, synd ! Säger inte att jag inte kommer göra det, men kommer förmodligen aldrig gå deras utbildning som jag länge drömt om, vill inte stötta dom med en stor summa pengar! Finns fler som är minst lika duktiga..  Nu ska jag bara ligga i soffan och må innan "helgen" sätter igång, criminal mindes om en stund och jag tänker unna mig ett glas påsk must :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0