Sista dagen i skolan är gjord för den här ...

img_9545 (MMS)

Sista dagen i skolan är gjord för den här veckan,  tänkte under föreläsningen "herregud, fan detta ska sitta i mitt huvud om mindre än 4 veckor" skrev så pennan glöd i princip. Och som vanligt plockade stressen fram en underlig, väldigt störande egenhet hos mig! - skriva om och skriva rätt, när inte suddet funkar längre så river jag helt enkelt ut sidan för att skriva ren och "fint" när jag kommer hem.. Haha! Jag hatar med andra ord ett kladdigt papper. Nu ska jag diska upp lite här hemma, och sen iväg på ett träningspass.. Får se hur det går med mina ben, seriöst vilken träningsvärk/förstörd muskel. Jag får ta det lugnt helt enkelt! Påskhelgen närmar sig även, ska jobba torsdag-söndag men det stoppar mig inte för lite god mat i stugan med familjen, tror det var planer på ytterligare en påskmiddag victors föräldrar någon av dagarna, mys! Vad ska ni göra? Kom igeen nu, in med en kommentar och förtell


Kommentarer
Postat av: mamma

du är så klok o duktig johanna, dina små egenheter är ju duu,, inge konstigt

2012-04-04 @ 20:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0