Skärtorsdag

Då har jag gått på jobbhelgen, får väl se om det är någon genomströmning av folk här i duvanhuset. Hoppas det! Jag är på socialt humör :) Har köpt med mig lite påskgodis som jag ska unna mig här under helgen, tänkte även köpa lite påskmust, ska det vara så ska det vara!

Vill tipsa er som tränar, eller har tänkt att börja träna på friskis och svettis om skivstångpasset  som går flera ggr i veckan! Var lite skeptiskt till det först då jag inte alls tyckte om det när jag testade för flera år sedan.. Men nu älskar jag det! Riktigt skönt att pumpa lite muskler med hjälp av skivstång och lösa vikter, man anpassar såklart tyngderna efter din egen förmåga.. igår vågade jag mig på några kg extra, och det gick över förväntan som sagt :) Friskis erbjuder även ett kombipass skivstång/spinn på 90min som jag ska testa.. Älskar spinning så det tror jag kommer bli riktigt kul!! Gå in på deras hemsida för att läsa om ovanstånde samt alla andra pass, priser etc.

Fick ett jättesug efter en lila ögonskugga igår, så innan jobbet idag sprang jag inte och köpte en billig på HM bara för att testa! Tydligen så är lila den färgen som passar alla ögonfärger om man är osäker på vad som plockar fram ens egna.. Jag tycker om att använda varma toner, som guld, brun, koppar och lite orangeaktiga skuggor. Men jag trivs även i kalla toner som grått, svart och marinblått.. Så vi får väl se hur jag trivs med den lila, ska testa imorgon :) 

Nu tillbaka till jobbet, ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0