Hemma

Nu har jag precis landat hemma i sängen, haft en jätte mysig kväll hos Sofia. Hennes granne Sara kom över på ett glas vin också, timmarna kan verkligen gå fort när samtalsämnena aldrig tar slut. Sånt gillar jag! :) Victor jobbar, och jag har som vanligt lite svårt att varva ner och somna när jag är ensam hemma (iallafall en såpass stor lägenhet) man vänjer sig väldigt fort med att sova ihop med någon. Ligger och funderar, i vanlig ordning.. Känslor som sköljer över mig, både på gott och ont. Just nu är det mycket som jag vill ändra på, som också kommer ändras inom kort. Jag vill tillbaka till vardagens rutiner, komma igång med träningen osv. Känns i både kropp och själ att det varit sommar med allt vad det innebär! Jag tänker på vad jag ska göra, borde göra, rabblar upp fakturor i huvudet, planerar och skapar struktur (försöker åtminstone) i huvudet. Idag fick jag ett glädjande besked om att Victoria kommer när jag fyller år, blev så glad! Längtar efter henne, saknar henne. Måste träffa henne innan så vi hinner prata.. Vill även åka hem till Isabelle och pussa på gudbarnen, umgås och krama på min bästa vän som jag också ser för lite.. Ja, inte för att hon aldrig kan, utan för att JAG inte får mina dagar att räcka till. Jag måste skärpa mig.. usch! Ibland önskar jag att jag kunde stanna tiden och bara sova några veckor för att sedan vakna upp full av energi så jag orkade med dubbelt så mycket mer än vad jag gjort på senaste.. senaste halvåret känns det som. Jag antar att det finns en tid för allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0