Imponderad.

.. Av att ni fortfarande är så många som läser fast jag uppdaterar så sällan. Kul! Jag är på jobbet och har plockat upp två leveranser, alltid skönt att få fylla på hyllorna samtidigt som dagen rullar på effektivt. Fixade även håret på Denise förut, la en mörkare toning plus satte i löshår. Vi använde oss av microringar som jag faktiskt aldrig jobbat med tidigare, dom jag testat innan har varit annorlunda! Så det tog sin lilla tid kan man säga, men tillslut hade jag lyckats fästa ca 100st. Blev superfint, men behövdes fler som ska ordnas i veckan. Ikväll efter jobbet ska jag hem till Sofia och äta lite mat, bra avrundning veckan och bra start på jobbhelgen!

 

Snabb redigering, skulle skriva Sofia men skrev Osifa? Rätt bokstäver fast i helt fel ordning, och inte märkte jag det heller.. stans mest förvirrade människa tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0