Ledig tisdag

"mjukstartade" veckan med att jobba måndag sedan ledig tisdag. Skönt! Dock tycker jag att det kan vara ännu skönare att jobba två dagar och vara ledig två.. Har iallafall tagit vara på dagen känner jag, Gjorde först några ärenden på stan, och sedan mötte jag upp Kajsa för lunch. Svängde även förbi Sofia påvägen hem som bjöd på kaffe och bullar.. Nu jobbar jag alla dagar förutom Torsdag den här veckan, då ska jag upp till sommarstugan och säga hej till mamma och pappa som kommer hem från Italien.
 
25års dagen närmar sig också, detta ska firas med två kalas - ett för familjerna och ett för vännerna. Kul! Har skickat ut inbjudningar under dagarna som varit och hoppas på att dom flesta kan komma! :) Det kommer bli en hel del grejande kring det, jag har tänkt att fixa allt själv. Med andra ord inte beställa mat osv. På tal om mat, det är dags för det nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0