Ny produkt!

Innan helgen fick vi in en ny produkt på jobbet från Lanza! Keratin Healing Oil, Jag har inte testat den ännu men är riktigt sugen på att göra. Kanske skulle vara något att önska sig av sina kollegor..? ;) haha! Jag använder just nu Lanzas silkesserum som jag verkligen tycker är bra! Denna produkten verkar dock ha fler egenskaper som jag är ute efter!

  • Reparerar, väldigt skadat hår, förstärker hårets styrka och elasticitet samt minstar torktiden upp till 65%
  • Tillför Keratin, som återskapar hårets inre struktur, samt bygger upp inre styrka och förbättrar fiberintegritet.
  • Återfuktar, återställer hårets fuktbalans och gör håret sammetsmjukt och silkeslent.
  • Skyddar, har ett värmeskydd upp till 260grader, fullt UV-skydd samt är fuktresistent för att förhindra frizzighet.

Finns hos oss på Headspot Duvanhuset för 379:-


Kommentarer
Postat av: Frida grannen

Kanske vore något för mig. Mitt hår är helt förstört efter all tvätt och plattning :( Tipset på något bra schampo?

2012-08-20 @ 08:40:17
Postat av: Johanna Björkman

Det tycker jag! :) Jag skulle satsa på något återfuktande och återuppbyggande! Sen är det aldrig fel med en inpackning, tycker dermorganic är riktigt bra! Innehåller även proteiner, det borde du testa.. Finns på jobbet, använder den själv och är nöjd :)

2012-08-21 @ 17:55:22
URL: http://johannabjorkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0