Onsdag kväll

Har precis börjat varva ner efter dagen, jobbat 10-19 sedan cyklade jag hem och bytte om för ett cirkelfys pass på friskis! Så JÄVLA gött att vara igång igen, även om jag inte hinner mer än ett pass den här veckan. Om det inte blir någon vinkväll imorgon kör jag nog ett pass på torsdag, det var hur som helst riktigt skönt att sträcka ut musklerna igen efter en sommar nästan helt utan träning. Cirkelfys passet var uppdaterad med nya stationer, kul! trodde det skulle bli jobbigare än vad det var, så allt har man inte tappat. Imorgon väntas det jobb igen, sedan är jag ledig torsdag och kör sedan veckan ut.
 
Till veckan drar skolan igång igen, samtidigt ska två kalas planeras efter jag blir 25 på tisdag! Första skoldagen och allt ;) Ser fram emot det här året då det är riktigt intressanta kurser på schemat, dock såg det ut att bli en del blod svett och tårar. En delkurs (ca 4 veckor) kommer omfatta muntlig redovisning, hemtenta, salstenta och inlämingsuppgift i vetenskapsmetodik. Förhoppningsvis går det bra, det underlättar ju när man tycker ämnet är intressant iallafall så det är bara att hitta en studieteknik som fungerar! För min del kommer jag minska mitt fokus på betyg, och lägga ännu större fokus på inlärning.. Som det ska vara! Så länge man fixar ett G ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0