Seg dag

Har varit vaken sen 08 men sitter fortfarande i morgonrocken, hela kroppen är seg. Magen gör fortfarande ont, har pratat med sjuksköterska idag som höll med om att det lät som magkatarr eftersom jag uppvisar alla symtom. Tydligen så kan det gå över till magsår om det inte behandlas, ska därför in till apoteket och köpa tabletter sen. Har även kontaktat läkare på vårdcentralen så får se vad dom säger.. Det känns så sjukt opassande när skolan börjar imorgon, och jag har massor att fixa inför kalasen. Just nu tycker jag det är jobbigt att stå upp, har inte alls lust att gå utanför dörren men har inte mycket till val. Usch och fy, gör mig frisk!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0