Sista dagen..

Idag är det sista dagen på mitt schema för sommaren, kommer återgå till mitt vanliga schema med undantag för en extra helg nu i september. Sen får jag se hur det funkar, känns det för mycket tillsammans med skolan kommer jag gå ner ytterligare i tid som är bara helger. Känns hur som helst skönt att sommaren är gjord, och som jag länge tjatat om så kommer rutinerna tillbaka. Dock har jag åkt på magkatarr igen, det började för någon dag sedan och har suttit i sedan dess.. om jag ska vara ärlig så har jag hellre mina vanliga problem med magen än magkatarr för fan vad ont det gör och obehagligt det är. Jag är helt matt i kroppen.. Sist gick det över inom några dagar vad jag minns, så hoppas på samma den här gången. Jag är den som drar mig för att ta kontakt med vårdcentral i första hand om det inte gäller mina öron. Tycker det är så krångligt! Ska dit om några veckor för att träffa en läkare ang magen så det känns som det kan vänta tills dess. Hoppas på en lugn dag på jobbet, alltid roligare när det är mycket folk! Men idag känner jag snarare för att ligga nerbäddad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0