The pain is killing me.

Så var det kvällen, har hunnit med en tur till bergvik. En svettig sådan då jag hade en del "febertoppar".. Magen är densamma som förut, har dock handlat tabletter på apoteket nu som jag verkligen hoppas hjälper! Det enda jag vill göra är att sova, är ständigt trött. Tycker det är så jävla tråkigt, blir rätt upp sagt ledsen över att detta händer nu! Jag är sugen på att träna för det första, men som det känns nu skulle det döda mig att köra ett cirkelfys pass som jag är bokad på imorgon. Det är massor med roliga saker som händer i veckan! Jag vill bara må bra.. Fan säger jag bara, jag skulle lyssnat mer på kroppen när den sa ifrån för läääängesen. Nu står soppan på spisen och jag försöker hitta ett behagligt sätt att sitta/ligga på, bada efter maten, sova efter badet. Imorgon blir jag 25 år GAMMAL! haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0