Vart tar tiden vägen?

Har snart haft två veckors ledighet, tiden går så fort. Känns som jag inte hunnit gjort speciellt mycket, jag har lagt tid till att vila upp mig och bara vara. Har dock hunnit med både en roadtrip och stugbesök några dagar så jag är helt klart nöjd :) hade dock velat ha minst en vecka till för att känna mig utvilad! men men, nu är vardagen snart här igen. På både gott och ont, som redan sagt ska det bli skönt med rutiner igen samtidigt som sommaren har gått fruktansvärt fort! Mycket regn, lite sol. Just nu ligger jag i soffan, nyss ätit mat som bestod av hemmagjord pizza, hemmagjord pizzasallad och hemmagjord (!) vitökssås. Blev riktigt lyckat tycker jag :) har fått mersmak på att faktiskt göra egna tillbehör så som dressingar etc.. Mycket godare och man vet precis vad som är i. Victor jobbar natt, så jag ska spendera kvällen hemma med några filmer och tvätten om fortfarande hänger på tork i tvättstugan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0