Vill ha!

Ett nytt rouge, har använt samma toner väldigt länge nu. Skulle vara kul att förnya paletten lite! Min kollega Denise hade köpt ett nytt igår som jag verkligen tyckte såg fin ut! Glam rose från Make up Store, nu vet jag ju inte hur det ser ut på men färgen föll mig i smaken. Även om jag är varm, och har varma toner i håret så kan det ändå vara snyggt att bryta av. Har sett att det är mycket mörka läppar som gäller i höst, bland annat vinrött och toner som går i lila. Snyggt! Dock skulle det aldrig passa mig som är rödlätt, dock kan det vara snyggt att köra på mörklila toner till ögonen och kombinera det med ljusare/nudefärgade läppar. Smaken är som baken, man ska ha det man trivs i! Bild lånad av Denise
 

Kommentarer
Postat av: Frida grannen

Annars har jag hört och läst mycket gott om NARS
ORGASM ROUGE. Bara ett litet tips :) Puss

2012-08-19 @ 20:21:31
Postat av: Johanna Björkman

Gick in och kikade, verkade också fint! tycker det är svårt att beställa sånt när man inte vet hur färgen ser ut i verkligheten/på :)

2012-08-21 @ 17:51:29
URL: http://johannabjorkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0