Alla hjärtans dag

Halloj! den årliga kärleksdagen är här, Hur "firar" ni? När jag var yngre tyckte jag denna dag var väldigt betydelsefull, man köpte presenter och ordnade en hel del. Idag känner jag inte att det spelar speciellt stor roll.. Kan faktiskt tycka att det är en överskattad dag då alla köper ihjäl sig på gulliga nallar, rosor etc. Självklart är det hur fint som helst, men det går lite överstyr kan jag tycka.. Jag ska iallafall laga god mat ikväll, något som vi båda tycker om extra mycket och bara mysa med Victor, första gången på över 4 år så har jag faktiskt någon att fira alla hjärtans dag med haha! och då måste tilläggas att det är första året som jag velat ha någon att fira med också för den delen.. åren som singel har varit givande, jag har fått utvecklas och växa i mig själv, rannsaka och blivit klar med en del saker i livet som annars kan sätta käppar i hjulet i en relation. Hoppas iallafall att ni får en bra dag, singlar som par :)

Hoff säger sitt.

Nu till det jag hade tänkt att skriva om som gjorde mig riktigt irriterad, För någon vecka sedan tog en tjej kontakt med mig via blocket ang min lägenhet som ligger ute för bytes. Hon hade en tvåa på herrhagen, som vi söker. Dagen innan vi skulle titta på varandras lägenheter, så blir hon sjuk.. (det kan hända självklart) så vi flyttade fram det ett par dagar. Måndagen kom och hon var fortfarande sjuk.. Någon dag senare smsar jag över bilder på min lägenhet och hon på hennes, eftersom hon fortfarande var sjuk. Allt verkade bra åt båda håll, vi kände faktiskt att det var något för oss.. men att det började bli snålt om tid att se lägenheterna eftersom vi tittar på fler, skrev därför ett mail idag och frågade om hon var kry tills imorgon. Hon svarar, att hon fortfarande är sjuk.. men att hon har en annan lägenhet på gång och därför tackar nej till vår. okej? Då har vi alltså gått runt och väntat på att hon ska bli frisk, och ändå ansträngt oss att få till dagar, skickat över bilder osv för att underlätta för henne.. Riktigt irriterande, det känns som det inte var speciellt seriöst från början då hon använde sig av två olika namn. Nej nej.. Letandet fortsätter! imorgon får vi reda på om vi kommer med i urvalet av den lägenheten vi kollade på först, vi tyckte verkligen om den med.. men den kostade betydligt mer än den jag precis pratade om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0