Har fixat Emelie i håret idag på jobbet, h...

img_4286 (MMS)

Har fixat Emelie i håret idag på jobbet, hon var trött på sina slingor och ville ha i mer varma toner. Botten: 6M+7M lika delar samt en liten del 8C för att få in lyster..      Enklare förklaring har jag använt mig av tonerna mocha och koppar. I längderna använde jag endast 7M+ mindre del 8C eftersom hon hade en ljus utväxt så behövdes det ett steg mörkare bara i botten. Resultatet blev jämt och fint :) Snart byts jag av på jobbet av Linda, Sedan iväg till Karlstad Kirurgiska laserklinik som sagt för Restylane "mingel"/kväll.. Redovisningen gick sådär imorse, en del faktorer som satte käppar i hjulet men tyckte ändå att gjorde bra ifrån oss.. Kan inte vara perfekt alla gånger, dock har jag varit sjukt irriterad hela dagen pga av det och allt runt om.. Inatt hoppas jag verkligen att jag får sova, orkar inte en natt till med drömmar som förstör min sömn! Helt slut idag eftersom jag troligen bara sovit en timme totalt.. Men som sagt, snart helg och då väntar bara mysiga saker :)


Kommentarer
Postat av: Charlotte- mamma till Mirabelle

Hej grynet! Jag funderar på att göra mitt hår ljusare. Sen jag klippte av mig håret har jag bara färgat håret en gång så funderar på att avfärga det. Jag är lite sugen på en mer honungsbrun/blond färg. Tänkte att du kanske vet lite hur jag ska göra. Om jag kan våga mig på en avfärgning själv hemma och sen sätta i en annan färg liknande så jag vill ha? Har ju inte så värst gott ställt så att betala typ 1500kr på detta för att gå till en frisör känns inte så aktuellt. Ge mig gärna lite tips ;) Puss å kram!

2012-02-09 @ 19:03:00
URL: http://lalalottiees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0