Hårtips!

Hej! Idag mår jag lite bättre, febern är borta som tur är.. Står på jobbet och tänkte tipsa er om ett bra paketerbjudande som vi har här! Använder det själv just nu när mitt hår behövde något extra efter ha blivit förstört av en annan serie, mina lockar försvann och håret blev strävt och ännu mer torrt än vanligt.. Denna serie är till för skadat, och mycket torrt hår. Det verkar även återuppbyggande och reparerande, så för mig har det funkat jätte bra! Mina lockar är påväg tillbaka efter några enstaka tvättar! Inpackningen som medföljer fungerar även som ett balsam, så du behöver alltså inte ha både och. Finns på MinOmin för 355:- (ord. pris 595:-)



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0