Stress

Nu, är jag stressad. Jag har två och en halv dag på mig att skriva en tenta, på ca 6 sidor.. och innan den 1e så ska ytterligare en uppgift vara inlämnad, forskningsmetodik. Jag vet inte alls hur jag ska lyckas få ihop detta, men det får helt enkelt bara gå.. Inte lön förän på Fredag, det är också stressande eftersom i princip allt är slut här hemma, jag kan inte äta vad som helst riktigt än heller eftersom jag plågas av min mage. Träna ska jag hinna med också, det är bara nyttigt för själen. Innan dess ska jag iväg och jobba som kontaktperson några timmar! Kvällen kommer alltså få bestå av plugg, hitta något som funkar att äta och ett spinnpass. Sedan skriva som en jävla idiot kommande två dagar. Helvete




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0