Tenta tenta tenta..

Har suttit och skrivit tenta sedan 12, en timmes lunch inkluderat i det! Har fått ihop nästan 5 sidor av 6.. men jag börjar bli lite orolig för hur jag ska få plats med allt jag har tänkt mig, jag vill inte behöva gå in i texten och kapa det jag redan skrivit! dock känns hela tentan som en enda stor massa av orelevanta saker, men så känns det iof nästan alltid.. Jag har sagt det förut, men denna tentan känns osammanhängade, hela delkursen har varit osammanhängade och inte speciellt givande. Det gör det inte mer motiverat att sitta och försöka få ner rad efter rad.. Har bestämt mig för att ta en längre paus nu, läsa lite mer i litteraturen och "fylla på" med nytt i huvudet, en fråga kvar mer eller mindre och jag har som mål att bli klar ikväll alt imorgon för på fredag ska den vara inne, har dessutom ytterligare en uppgift att skriva efter denna som redan sagt.. Förhoppningsvis hinner jag en tur till bibblan med Nathalie för att få klart även den! Sen är det helg! eller ja, jag ska jobba men tentaveckan är över :)

Kommentarer
Postat av: Jonna

Som sagt, DU fixar allt! PUSSSS!

2012-02-23 @ 10:32:36
Postat av: Emma

Jättefin blogg!! Vad ska du göra idag då? <3 KRam

2012-02-24 @ 19:16:00
URL: http://erjm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0