Vardagsavbrott

Det här med att ha något att se fram emot är väldigt viktigt för mig, jag har gång på gång märkt att jag blir rent av deppig av att inte ha något längre fram som lockar. Senaste veckorna har varit intensiva, och kommer vara fram tills onsdag nästa vecka. Denna veckan har bestått av muntliga redovisningar i skolan, grupparbeten och en del läsning hemma, även förra veckan. Jobbade igår och kommer jobba hela helgen plus måndag, sedan har jag exakt 4 dagar på mig att få ihop en hemtenta inkl en metodik inlämning, deadline fredag kl 16. Sedan är det fest för bobby sant på plaza, jobba sedan helgen igen och på måndagen börjar nya delkursen i skolan. Ja, det känns mycket eftersom det inte är bara att "sitta av" tiden utan jag måste prestera, skriva osv. Men.. Sedan har jag och min kärlek bokat en tripp till Stockholm, dom två dagarna jag är ledig mitt i veckan. Hotellvistelse, mys och muséum besök! Jag har äntligen fått lite utlopp för min nördiga sida, eftersom min man är lika nördig själv. Jag älskar nämligen muséum, vi ska även passa på att gå på en 3D film som är något större än vanliga biodukar.. Har ni varit på Liseberg när dom hade "simulator" eller vad den hette så vet ni vad jag menar, riktigt häftigt iallafall! Så mitt i all stress så har jag något att se fram emot, och det är superviktigt.

Det vore även bra om man kunde skita ut pengar, jävlar vad jag skulle äta mat! Ta lavemang och bli rik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0