Bonusinlägg, Såhär blev hedelunds nyårsmak...

img_4813 (MMS)

Bonusinlägg, Såhär blev hedelunds nyårsmake. Om ni undrar över varför kajalen är lite bredare så är det för att fransraden (lösfransar) ska smälta in bättre, jag brukar då grunda med en kajal innan jag fäster fransen. Målar därefter en liten bit  över för att den ska synas så lite som möjligt.. Färgerna jag använt kommer bla från dior, den är svart med silverglitter men detta syns inte på bilden tråkigt nog. annars är färgerna vit/pärlemor, grå, mattsvart, och blå. Övrig bas: dual foundation från MUS som grund, cover all mix MUS, använde en puderborste och använde dual som fixerande puder då hon inte tycker om den alltför täckande grunden. Avslutade med "Sahara" wonder powder från MUS för att få lyster till huden och ytterst lite solpuder. Sedan en rouge under kindbenen och en ljus skugga som highlighter på själva kindbenet. Svårt att se på bilden då jag bara tog kort på ögonen, det blev iallafall ett lyckat resultat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0