BRA start på dagen, mycket bra! Fick sova ...

img_5610 (MMS)

BRA start på dagen, mycket bra! Fick sova ordentligt inatt och var relativt utsövd imorse, hann med både frukost och fix innan jobbet! :) nu till saken, fått resultatet på salstentan i juridik som jag har tjatat om och herregud jag fick VG!! 23 p av 25 t om! Känns SÅ underbart!! Det trodde jag aldrig, var snarare nervös över att jag inte klarade den alls. Jag måste få säga att jag är stolt över mig själv! Hejdå lagboken, jag hoppas inte vi ses igen på väldigt länge. Jobb nu till 19, imorgon är jag ledig och ska till sjukhuset och hälsa på Isabelle! Som jag längtat..


Kommentarer
Postat av: johan b

jisse va stolt storebror du har!!, du är bäst på alla sätt:)

2012-01-06 @ 19:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0