Fredag

Ja, då var det Fredag igen. Denna vecka har jag inte hunnit med mer än att träna två pass, och varit i skolan.. Min fina kollega Denise firar sin 20års dag ikväll, var tänkt att jag och Victor skulle dit men eftersom jag jobbar hela helgen så väljer jag att stanna hemma. Ansvarsfull, eller bara kärring? vet inte, men jag klarar inte av att gå upp tidigt när jag druckit dagen innan, visst kan man vara nykter men då föredrar jag ändå en kväll hemma för att ladda inför helgen. Nej, jag kan inte påstå att det är fysiskt jobbigt att jobba på mitt jobb, men eftersom veckorna betyder studier för mig så är helgen lika helig för mig som alla andra, och om jag dessutom jobbar så vill jag inte vara ännu mer trött på måndag än vad jag behöver.. Japp, kärring är vad jag är. Men förhoppningsvis får vi chans att fira Denise till veckan med middag istället! Har precis lagt ut en annons på blocket om byte av min lägenhet, Så jag tänkte skriva detta även här. Har en etta på Herrhagenm 44 kvm kostar strax under 4000:- som jag vill byta mot en trea eller större tvåa centralt, helst herrhagen eller haga.. såklart, det är ju mig vi pratar om ;) Så skriv gärna en kommentar om ni vet om något! Ska snart åka iväg och handla, mitt kylskåp suger förtillfället.. så det är på tiden!

Mina fyra kärlekar i livet : Alve, Molly, Leonel och Charlie!





Kommentarer
Postat av: Isabelle

Naaaaw vad siiiint <3 hoppas vi kan ses snart! Pusssss

2012-01-27 @ 14:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0