Massagen igår gick över förväntan, inte al...

img_1151 (MMS)

Massagen igår gick över förväntan, inte alls så ont som jag trodde. Duktiga Jennifer! Det var istället stundvis riktigt skönt så nu ska jag gå regelbundet under en period samtidigt som jag kommer lägga en del fokus på ryggträning. Fick låna den här boken, innehåller övningar både för styrka och rörliget som jag kan göra hemma! Jätte bra att få lite mer kunskap så man faktiskt gör rätt från början. Ska iväg på en spinn-pass i em, mitt ena öra har dock krånglat sedan igår och bihålorna känns svullna, inte bra.. Kanske byter ut spinn mot ryggpass istäölet för att inte göra det värre, Får se jag har iallafall inte tid att bli sjuk igen.. Har hemtenta, en forskningsmetodiks inlämning och jobbdagar framför mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0