Torsdag

Träningsvärken är ordentligt påtagbar idag, herre! Träningspasset igår var blodigt men riktigt kul, cirkelfys som innebär att man tränar som det låter i en cirkel på 9 stationer med olika hjälpmedel i intervaller.. riktigt jobbigt! Min nacke har totalt gett upp så det var på tiden att komma iväg, fick även massage på kvällen av V så idag har jag iallafall ingen värk i bröstkorgen.. mycket bra! dödsångesten är borta. Började dagen med att gå på en promenad med Kim, trampa bort träningsvärken.. Sedan en kaffe hemma hos honom, Nu sitter jag och tjuvlyssnar på en viss mr H's spotify.. haha, tro inte att jag inte märkt att det är förlängt! Ätit mat och ska snart ner till staden för att möta upp Kajsa för en kaffesittning, därefter ska jag på akuttid för massage hos Jennifer, med träningvärken, nackvärken och ömheten från massagen igår så kan det inte bli annat än smärtsamt, men fan den som ger sig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0