"trots att det gör ont, att sätta punkt. Så vet jag att det går"

Seriöst, vad livet ändå har gått framåt med rusande fart. Det har hänt så mycket fantastiska saker på vägen, påvägen hit. Idag fick jag äntligen lukta, snosa och pussa på mina gudbarn Charlie och Leonel. Jag blev liksom upprymd av lyckan som jag vet att min bästa vän känner, visst att man kan vara avundsjuk och vilja ha allt själv.. men jag är så otroligt genuint glad för hennes/deras skull, hon är värd det här. Att ha hittat rätt, att må bra och att kunna luta sig tillbaka och känna sig lycklig. En lycka som jag antar att man inte kan föreställa sig, innan man har det själv. Hon har verkligen två helt underbart vackra barn, och jag kommer följa deras steg och vara där för dom så mycket som jag kan! Det är helt sinnes vad mycket känslor man kan ha för någon annans barn.. Det existerar numera fyra barn, fyra barn som gör mig så stolt! som får mig att känna kärlek och som får mig att längta tills den dagen jag själv får barn.

Det är häftigt hur mycket som har legat så nära, numera kan vara förläget. Kännas så passé, saker som förr kändes helt rätt känns inte längre rätt, tankar om framtiden har ändrats och ser annorlunda ut. Allt nytt som känns så bra, känns samtidigt så skrämmande. Jag är van att tänka, leva och känna på ett visst sätt. Jag är inte van detta.. Jag känner mig nästan elak och otacksam, jag vill heller inte vänja mig. Jag vill uppskatta allt lika mycket, hela tiden. Jag vill bara kunna ge tillbaka lika mycket som jag får, det finns så många fantastiska människor runt mig som jag själv uppskattar med hela mitt hjärta. Alla mina vänner, min familj och inte minst Victor v Tack för att ni finns.

Kommentarer
Postat av: Regina

I love you tooo, du är mycket bättre än vad du ibland inser lilla pluttan!

2012-01-21 @ 15:30:52
Postat av: mamma

puss gumman våran

2012-01-21 @ 21:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0