Beställt.

Kände att jag ville unna mig lite nytt, har velat ha en sminkpalett som sagt och nu slog jag till på en! Ska bli spännande att se hur pigmenten är, tråkigt om dom är sådär svaga och lite skimriga. Dock är mestadels av tonerna matta, vilket jag helst föredrar. Passade även på att beställa en ny parfym, har kört på min så länge nu att det var dags. Just nu använder jag "vanlij" från bodyshop, en riktigt Johanna-parfym! innan det hade jag Victoria secrets "wanilla lace" som är helt underbar men verkar vara svårt att få tag i.. Beställde därför "amber romance" från VS och hoppas det faller mig i smaken, den hade en ton av vanilj i sig så helt fel kan det inte bli :) Paletten kostade 199:- och parfymen 179:- båda från beautyplanet.se
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0