Böcker!

Något som jag tycker är väldigt rogivande är att läsa, På senaste tiden har det inte blivit så mycket mer än tidningar då man är ganska mättad på all litteratur. Dock tycker jag det är riktigt skönt att kunna krypa ner med en bok efter en lång dag, ibland jag kan ha svårt att somna på kvällen - hur trött jag än är och då kan en bok vara till bra hjälp. Under sommaren fick jag boken "C" av Victor som jag läste ut på en dag. Nu har jag klickat hem Mia skäringers bok "Avig Maria", Älskade ju hennes show så jag tror nog boken är minst lika bra :) Fick ge endast 94:- för den på alidbris.se.
 
 
 
 
Föresten så har paletten och parfymen från VS redan anlänt i in brevlåda, nyfiken!! ger er en recension ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0