Det här med arbetsskor..

Jag har som sagt sedan några år tillbaka problem med ryggen, har på senare tid även fått ont i ischisas. Inte skönt alls.. Försöker underhålla ryggen med massage men inte alltid man får till det så det blir regelbundet. Sedan har jag börjat träna mer styrka än förr för att stärka upp bålen, men ja.. Det är fortfarande ett stort problem jag har, värst är det när det strålar och spänner ut i bröstet. Brukar jobba i vanliga skor, men har insett att det inte går. Så idag har jag på mig ett par nike, menade att träna i men ger ett mycket bättre och skönare stöd. Har tänkt att köpa par tofflor som jag kan traska runt i här! :)


Kommentarer
Postat av: Linn

Det där är vanliga skor för mig;-)
Jag jobbar o tränar i olika gympadojor dock!

Prova akupunktur för ischias på carlstad alternativ medicin, peppe. Det gjorde jag för sex år sen o har knappt haft ont sen dess.

Svar: hehe, vanliga skor för mig är sandaler eller liknande. Dessa tränar jag i! måste dock bli bättre med mer bekväma vardagsskor.. ;) Tack för tipset! Hoppas allt är bra med dig och magen!
Johanna Björkman

2012-07-17 @ 12:58:23
URL: http://pearldrop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0