Fina Emma.

Idag kom Victors syster Emma in och ville göra något åt håret, hon är naturligt rödlätt men tidigare kört med hennafärg. Därav en ganska intensiv ljus orange ton i längderna, och ca 1dm utväxt. Vi ville ha det mer naturligt fast ändå kopprigt, så jag blandade tonerna koppar, röd och mocca och la i längderna. Sedan samma toner i botten fast även med en mörkare natur för att få ett djup i botten samt neutralisera det varma som annars kan bli för dominant. Jag tycker vi lyckades bra! :) före bilden till höger har Emma själv tagit, därav visas bara tonen hon hade i längderna. Tycker hon blev superfin!


Kommentarer
Postat av: Linn

Jättefint!! Precis som jag gillar!

Jag kanske kommer till dig när det är dags att färga vettu, jisses vad mitt hår ser ut!!

Svar: Tack! :) Det får du gärna göra! haha, ja kopparfärger måste man alltid underhålla för att dom ska vara fräscha. Det är bara att säga till så ordnar vi en tid till dig!
Johanna Björkman

2012-07-24 @ 12:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0