Glossybox

Något som jag är riktigt sugen på är att börja prenumerera på glossybox, detta innebär att du får en en så kallad "glossybox" hemskickad en gång i månaden med 5 st produkter, det kan vara allt från hårolja, brynfärg till parfym. Med boxen får du ett litet kort vad jag vet som förklarar produkterna! varje produkt är i ett litet format men är ändå värda mer än vad du betalar för den! detta kostar 139:-/mån och kan sägas upp när som helst. Du kan även välja att betala för fler samtidigt! Sånt tycker jag är kul! :) Gå in och kika HÄR om ni är intresserade! Det får nog bli en liten prenumeration för mig iallafall, läser Lindas blogg dagligen (grym makeupartist) som visat en del av vad som kan följa med, inte fy skam!

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag följde hennes blogg länge men tröttnade för hon tappade stinget. Det var medan hon hade på veckorevyn.

2012-07-18 @ 00:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0