Höst = rutiner

Jag har inte haft min semester än, men längtar ändå lite till hösten. Med hösten så kommer rutinerna tillbaka som jag gillar, visst att det innebär timmar av studier, tentor och tidiga mornar men samtidigt så går du framåt - utvecklas. Kommer närmre mitt mål, har även bestämt mig att jag ska försöka komma i bra form under hösten. Har tränat under våren en hel del, har inte skrivit speciellt mycket om träningen då jag har velat att det ska bli en del av vardagen istället för någon slags prestationångest, tränade mycket förr och var kanske lite väl inne i hela träningsgrejen. Under våren har jag försökt varit iväg 2 ggr i veckan, ibland fler. Nu till hösten tänkte jag öka till minst 3ggr och även få in en del rodd utöver passen jag brukar köra! Favoriterna för tillfället är; kombinationspass spinn/skivstång, cirkelfys, spinning (puls, distans, bas) och skivstång. Tycker det är skönt att kombinera kondition med styrka i ett pass..
 
Under sommaren unnar mig sig nästan skamligt mycket godsaker, och så ska det ju vara! man grillar, dricker vin osv. Jag vill nog påstå att vi varit duktiga på att äta gott hemma! eftersom man jobbar desto mer så har träningen uteblivit mer än vanligt, jag känner att det helt enkelt fått blivit så. Det är ju bara sommar en gång om året! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0