Last day

Hej på er! Jobbar sista dagen innan två dagars ledighet, ska bli riktigt skönt! Imorgon väntar en riktigt rolig dag, hoppas vädret blir lika soligt som idag. Avslöjar vad jag ska göra imorgon :) Annars verkar det lugnt i Duvan idag, antar att det beror på att folk kastar sig till badstranden när det väl är fint ute. Förhoppningsvis rullar det på under dagen ändå. Jag har fortfarande inte hittat något att ha på mig till bröllopet, kikar runt på olika sidor nelly, rut mfl osv för att hitta en långklänning, den får inte vara svart, röd eller vit.. sedan är det nog fritt fram, jag gillar mönster! Victor ska matchande slips är tanken, alltså samma färg. Får väl ta mig en tur på stan när jag är ledig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0