Lördag

Hej hej! Befinner mig återigen på jobbet, än så länge verkar det vara en lugn dag. Inte så konstigt när det är mitt i månaden.. I eftermiddag är det dags för grillparty hos svärföräldrarna, känns så kul att även mina föräldrar kommer :) min moster Lotta ska köra ut oss, som även är min körhandledare så jag ska köra dit faktiskt! Spännande med både mamma och pappa bak i bilen ;) haha! Ska nog gå bra.. Igår fixade jag även spontan ombre på Lina, blev riktigt bra! Har tyvärr ingen bild att visa, så janliden om du läser detta skicka gärna över en bild :) vi använde oss av mocca och varm natur, blekte upp topparna några minuter för att få mer effekt då hon var ljusbrun i det övriga håret. Nåväl, tillbaka till jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0