Nu är vi gamla.

Igår var jag på min första möhippa!! Dagen blev grymt lyckad, jag startade dagen strax innan 07 och kom hem vid 02 inatt! Så idag är jag sliten ska jag säga! Först "kidnappade" vi Linda utanför henne, efter att hon trott att någon kört in i hennes bil. Åkte iväg till Skattkärr där vi red islandshäst, vidare till stan där Linda fick fräscha till sig. Sedan vidare till en studio där hon fick spela in en låt till sin man, duktig var hon! Till vår besvikelse haha.. Lunch med kallskuret och diverse sjuka uppdrag för bruden på mariebergsskogen, vinet, ölen och spriten flödade hela dagen. Varvade att vara salongs till att vara bakfull, ungefär som studenten! Vi avslutade dagen med 4tim relax på bomstad, bastu, jazzuci, ost kex och mer vin. Sedan in till stan igen för att lämna av packning, sedan koriander där iallafall jag var helt slut som artist. Nog inte ensam dock ;) Linda verkade nöjd med dagen! Det märks verkligen att vi börjar bli gamla nu, möhippor, bröllop och dop under denna sommaren. Haha, jag tycker det är fantastiskt kul såklart! Men åren har gått - helt klart.


Kommentarer
Postat av: Linn

Någonstans såg jag denna brud i denna vackra kjol! Minns inte var dock ;-)

Svar: Vi var i stan en sväng, så det kan mycket väl stämma! :)
Johanna Björkman

2012-07-22 @ 23:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0