Ombre

I helgen som var fixade jag en ombre på min vän Sandra, det började med en KATASTROF då hennes löshår blev ett enda stort trassel efter schamponeringen, jag menar inget "vanligt" trassel utan här pratar vi dreads, en stor fet dread. Panik på oss båda, men det löste sig tillslut efter några timmars slit med hjälp av Kajsa. Löshåret klarade sig förvånansvärt bra trots allt! Använde natur och mocca i botten, Sandra tyckte att längderna först blev något kalla så därför la jag även en guldblond toning på dom! Här är resultatet :) min första ombre, lite trixigt må jag säga men det blev bra tillslut. På första bilden är håret bara torkat, och inte stylat ännu. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0