Söndag

Då var helgen snart slut, gör mig inget alls att spendera denna regniga Söndag på jobbet! Jobbar även imorgon sedan är jag ledig några dagar, Ser fram emot helgen då det väntas en liten semestertur till Göteborg/Danmark som sagt :) Hoppas bara det blir fint väder? Längtar efter att ta ett glas vin ute på någon mysig uteservering! Helgen har inte bjudit på något speciellt faktiskt, mer än jobb och mys med mannen. Åkte och handlade igår efter jag slutat jobba, blev nachos till middag vilket inte är något ovanligt.. en film och sedan vid 23 var jag trött som en gris, inte heller ovanligt haha. Får hoppas att det är lite folk i butiken idag, trots vädret! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0