Torsdag.

Har inte testat skuggorna än, pga att dom skickade fel palett... Så tråkigt! Märkte direkt att det inte var samma, den jag fick hem innehöll fler skuggor och alla var i starka pastellfärger mer eller mindre. Mailade och som jag anat var det fel palett, den åkte tillbaka och nu väntar jag på den nya :) parfymen luktade gott, men var för "tung" för min del. Jag har lite svårt för parfymer, får inte vara för söt, för stark osv. Mamma fick den istället, den passar henne bättre :) så jakten fortsätter helt enkelt! Har varit ledig igår och idag, försöker at ta dagen som den kommer även om det finns många "borde".. Behöver dammsuga, och skura badrummet. Handla lite frukostsaker m.m.. Men egentligen vill jag bara vara! Vi får se vad det blir av den här dagen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0