Torsdag

Igår var jag iväg på ett riktigt bra träningspass, började med att köra rodd 3 km för att sedan avsluta med ett spinnigpass - spinn puls distans. Första gången jag testade den varianten, under hela passet har du en pulsklocka runt brösten som mäter din puls och procent av din maxpuls. Du ser din puls och vart du ligger på en skärm framför dig, ledaren har också en skärm som sitter bakom. Meningen är sedan att man ska ligga på en jämn belastningsnivå under hela passet, både i backar och utför sedan avslutar man med en svettig spurt! passet är 1 tim, riktigt kul! så det kommer jag definitivt fortsätta med :)
 
Står på jobbet och har precis svidit om till nikeskorna som jag glömt halva dagen, det funkar verkligen inte att stå med någon annat här när man jobbar så många timmar om dagen. Kanske för den med bra rygg, men inte för mig. Emma kom hit strax efter 10 och färgade håret, fick bli en ombre! Blev riktigt bra! Tvättade även upp längderna lite med blekning för att få mer effekt, men annars var hennes längder ganska ljusa så det behövdes inte mycket för att få det jämt och snyggt. Detta behöver man inte göra, utan att bara lägga "utväxten" funkar också, det beror ju helt på vad man är ute efter för resultat och vilket utgångsläge (hur ljus/mörk) man har för början. Tog två bilder som jag tänkte visa senare, har lagt upp dom på instagram för er som vill kika där! Heter johannalouisa87 där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0