Yesterday

Spenderade dagen hemma hos Isabelles föräldrar där Isabelle och barnen var, fick pussa och krama på mina gudbarn! Kände inte att jag ville sätta alla måsten framför så jag stannade där i princip hela dagen. Sedan mötte jag upp Victor efter han slutat jobba för att handla frukost, blev även lite gottigt till grillat som vi åt på kvällen. Tvättade, och gjorde matlådor till idag och helgen för oss båda. Dock hade jag riktigt svårt för att somna inatt, så när klockan ringde imorse vad jag döende! Känner verkligen att jag behöver vara ledig nu, ska bli så skönt! Mamma och jag har pratat på att packa in oss i bilen och ta en tur neröver till Stömstad en dag till veckan, gud vad härligt med västkusten, saltvatten och räkor ;) Det satsar vi på tycker jag..
 
Står på jobbet nu, precis (äntligen) fått in fler produkter till butiken så nu är jag redo för helgen! :) Mamma kommer snart in och ska få utväxten lagd också. Ikväll har jag faktiskt bokat bord för två på via appia i stan, för mig och Kajsa! Vi ska grilla kött på lavastenar, spännande! möjligtvis ett glas vin till det, ska dock upp och jobba imorgon med så lugnt får det bli. OM jag nu lever imorgon, fick en "blodpropp" eller "blödning" i fingret förut, fick stressa iväg till jobbet imorse, väl framme så bara värkte det till och en del av fingret blev blå/lila? riktigt jävla ont gjorde det, och gör fortfarande smått ont.. det blåa är påväg bort som tur är. Tydligen är det inte heelt ovanligt, så inget att oroa sig över (förhoppningsvis)
 
Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0