Borde sova, men..

Jag kan inte sova trots att jag är dödstrött, ligger och tänker allt annat istället. Mycket för att Victor inte ligger brevid, jag känner mig alltid så trygg när jag vet att han åtminstone är hemma. Jag kan säga att det är stor skillnad på att sova ensam i en etta, och i vår nya lägenheten! Det skiljer ju ändå runt 30 kvm i storlek.. Lilla mörkrädda jag, haha :) Har roat mig med att kika runt på fler sommarklänningar, är ju på jakt efter något att ha på mig på Lindas bröllop. Har fastnat för några fina klänningar från Gina tricot, Blev tipsad av Sanna så lånar därför hennes bild! :) Enkel klänning som finns i fler färger, jag blev sugen på den svarta såklart.. Endast 199:-


Kommentarer
Postat av: Sanna

självklart får du låna bilden!

jag jobbar extra på ett barnhem just nu och det är min drömarbetsplats så jag försöker där.

Vad vill du jobba med sen när du är klar ?



det känns riktigt gött att vara klar nu, men det är ju läskigt att ge sig ut och söka jobb.

2012-06-08 @ 06:55:55
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0