Ett nytt försök!

Skrev ett inlägg tidigare från telefonen som inte kom fram, tråkigt! Verkar som det endast funkar från datorn, dessa fantastiska örhängen fick jag av Victor i veckan. Jag älskar färgerna! Dom finns på INDISKA för 69:-
 
 
 
Har varit sjukt sliten idag efter gårdagens vinkväll med start hemma hos Lina, med många kära återseenden. När dom andra drog vidare mot stan cyklade jag och Isabelle för att sätta oss vid vattnet och dricka vin, jätte mysigt och som vanligt mycket att prata om! Solen började gå upp när vi senare cyklade hem, kvalitétstid med bästa vännen är något jag verkligen värdesätter så det var helt klart värt att må långt ifrån bra imorse. Har under dagen passat på att snosa på mina gudbarn, när Isabelle var hos sina föräldrar på Herrhagen. Nu har jag precis kommit hem från en mysig kväll med Kajsa i stan, har ätit mat och druckit ett glas vin på Blå. Måste få säga att dom förmodligen har stans bästa service! rekomenderas verkligen :) Ska upp och jobba imorgon så jag ska snart ta natten, Victor jobbar dock så somna får jag göra själv, vilket jag inte är så förtjust i! 
 
Till veckan ska jag äntligen få i mitt löshår, (om det ens kommer?) och fixa till en ombre faktiskt, i samma färg som ni ser lite av på bilden ovan. En mörkare kopparguld, vill att det ska gå i samma toner som resten av håret! Kan nog bli bra tror jag :) Denise är så duktig så jag litar fullt på henne. Hoppas ni har en trevlig fredagkväll, godnatt!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0