Halloj! Gårdagen gick verkligen i ett, lyc...

img_8440 (MMS)

Halloj! Gårdagen gick verkligen i ett, lyckades ta mig upp på fredagen för att lägga i en toning i håret på jobbet, sedan vidare till skolan på sista rådmötet för det här "året".. Har dock lämnat över min plats, har varit givande att få ta del av men jag känner att jag har nog att göra som det är så till hösten är det någon annan som får föra vår talan ;) vi tog några glas vin här hemma innan vi gick vidare till pitchers där vi hade bokat bord för klassen, åt mat och njöt av att vi faktiskt är klara med första året på programmet! Grattis till oss, vi bör vara både nöjda och stolta. Efter maten gick vi vidare till nathalie en stund, sedan hamnade vi ett gäng på o'learys och drack applemartini, hur trevligt som helst och verkligen en lyckas avslutning! Ikväll blir det mys med lite nachos och tapas, gött! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0