Hår

Snart kommer jag äntligen få tillbaka mitt långa efterlängtade hår, har vilat håret från löshår väldigt länge och gett det ett försök att växa och bli långt av sig självt igen men utan lycka kan jag säga! Eftersom jag så lockigt hår märks inte några cm på längden. Så nu har jag äntligen beställt, Får hjälp av Denise som är så snäll och erbjudit sig att sätta i det. KUL! :) Den här gången har jag valt lockigt hår, kan vara svårt att få tag på och oftast kostar det en hel del. Men jag lyckades hitta en sida som verkade bra, och som sålde lockigt utan överpriser! 329:- för 25 slingor, jag brukar behöva mellan 75 och 100 st lite beroende på slingornas tjocklek och kvalité, den här gången beställde jag bara tre paket eftersom det är lockigt och förhoppningsvis kommer smälta in bra.. sedan är det olika vad man behöver beroende på vilket hår du har! Är ni nyfikna på hemsidan eller har övriga frågor om löshår så är det bara att skriva en kommentar så ska jag försöka svara! :)

Kommentarer
Postat av: Regina

Hallå! Fiiiint det kommer bli.. Hur jobbar du framöver? Tänkte om vi skulle ses kaam

2012-06-13 @ 13:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0