Inatt blev det inte många timmars sömn, kä...

img_1116 (MMS)

Inatt blev det inte många timmars sömn, kände mig som ett vrak när klockan ringde imorse. Skulle iväg och handla med mamma, eller hon är snäll som kör oss när vi behöver iväg.. Åt sedan en god frukost framför tvn och funderade på att sova några tim till men lyckades hålla mig vaken , vilket jag är glad över nu! Senare under dagen mötte jag upp Victoria i stan för en efterlängtad fika, var längesen nu vi kunde ses utan att behöva stressa oss genom samtalen för att någon av oss ska iväg.. Riktigt mysigt var det, satt ute tills solen försvann sedan cyklade jag hem där Victor var i full gång att steka pannkakor! :) är så glad över att dom går att göras både laktos och glutenfria, kan njuta fullt ut utan att få ont i magen! Tips även till er som är känsliga, det är ingen skillnad på smak tycker jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0