Lördag

Hej på er! Står på jobbet och har påbörjat min "jobbhelg".. Känns dock som den började redan i torsdags! Idag är det stadsloppet här i Karlstad, både min mamma och vän ska springa! Synd att jag missar dom dock, får heja på inne från duvanhuset ;) Lycka till!! Fick precis en idé som gjorde mig ännu mer sugen på att få i håret, jag funderade på att dipdyea topparna ljusare, inte blonda men ljusare! Alternativt att jag sparar topparna när jag tonar in det i min färg. Super snyggt tycker jag att matcha koppar med guldblond! Vi får väl se :) Tänkte tipsa om en produkt som jag tycker ibland är räddaren i nöden på morgonen, mitt hår är som sagt väldigt lockigt och blir också lätt frissigt. Sover jag på lockarna en natt måste jag ha något i håret dagen efter för att "tynga ner" det, dock vill jag inte ha någon produkt med stadga då jag vill att håret ändå ska kännas mjukt.. Därför använder jag ibland Afterparty från Bed Head TIGI, fungerar utslätande eller vad jag vill kalla frissdämpande. Jag får kontroll på håret och lockarna genom att arbete genom produkten i längderna. Det behövs inte mycket utan bara ett "pump" ! Jag tycker också att den ger håret glans och det ser helt enkelt fräschare ut :) Den luktar även gott, samt tar bort dålig lukt från håret vilket också gör att du känner dig fräschare! Ett tips om man varit ute och håret luktar rök.. Vi säljer den på mitt jobb Head spot i Duvanhuset, samt i mitticity. Just nu har vi en stor flaska för 159:- och en mindre som passar bra i väskan för 59:- Helt klart värt att testa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0