Onsdag

Jag har skrivit tenta sedan halv tolv i förmiddags, är helt slut i huvudet nu.. Har lyckats få ner 4 sidor, inte dåligt med feber och yrsel! Har försökt läst i omgångar men ögonen går i kors, ungefär som att vara full och försöka sig på att läsa litteratur. Har iallafall inte fått mer feber, eller blivit sämre från igår så jag hoppas på att det är en tecken på att det inte blir värre än såhär.. Men gud vilken pärs att behöva skriva tenta! Har dock tagit små pauser, kaffe och mat. Kommer fortsätta imorgon då jag måste ha några sidor till innan jag är klar, sedan ska den lämnas in på fredag. Ikväll ska vi inviga nya grillen, Victor ska fixa baconinlindad kycklingfilé och potatisgratäng ;) det här med att bara äta onyttigt på helgen kan jag säga inte gäller den här veckan, helgen har fortsatt så att säga och det unnar jag mig! Dock suger det att jag inte orkar mig iväg och träna, blev genomsvettig av att cykla till stan igår så jag tror inte min kropp skulle fixa ett pass på friskis. Men, jag dör inte för det. Nästa vecka är jag föhoppningsvis helt frisk och kan köra på som vanligt!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Snyggt! Vart bor ni nu? :)

2012-06-07 @ 08:00:58
URL: http://www.sandraasp.com
Postat av: Sanna

vad pluggar du för något ?

2012-06-07 @ 19:08:27
URL: http://moonzanna.se
Postat av: Sanna

sv: jaha okej, jo men det har jag full koll på. Jag är färdig behandlingsassistent imorgon efter examen ( lite samma branch ) så jag känner till det. Va kul ! Trivs du bra ? hur länge har du kvar ?

2012-06-07 @ 21:11:49
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0