Refecocil

Nu har jag testat refecocil - kastanjebrun! För oss rödlätta rekomenderar jag den inte, jag trodde den skulle ge en djup brunröd färg men den blev snarare mer lila! Inte alls bra till mitt hår eller hudton, jag har färgat mina ögonbryn med en ljus kopparton under den senaste tiden men ville ha något som höll bättre eftersom den färgen egentligen inte var anpassad efter ögonbryn. Kikade runt och hittade refecocil - röd! mycket bättre! Så den är påväg hem till mig nu.. Köpte den + oxidantcreme från lyko men jag vet att dom även finns på ex eleven.se Blev sugen på att klicka hem deras blondering också, till ögonbrynen för att få en mer intensiv röd färg men jag får ha tålamod och vänta på att den här färgen tvättas ut.. Det står att den ska hålla ca 6 veckor, men eftersom iallafall jag tvättar ansiktet två ggr per dag så får vi hoppas att den släpper av betydligt mycket fortare! :)


Kommentarer
Postat av: Linn

Smart!

Jag brukar ta ögonbrynen med samma som jag har till håret fast det ska man ju inte..

2012-06-20 @ 17:26:04
URL: http://pearldrop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0