Så var det Söndag.

Gud vad helgen har gått fort?! Så tråkigt.. Ny vecka som väntar, med en hel del jobb. Dock jobbar jag med Denise, alltid skönare att vara två tycker jag. Midsommar spenderades uppe i sommarstugan med mamma och pappa, åt midsommarmat, åkte båt och moped, Victor tog sig ett kvällsdopp! själv höll jag mig till rosévinet på land ;) Trevlig kväll! Hade tänkt att köra ett spinningpass i eftermiddag men istället gick vi ut och gick runt gubbholmen, det slutade med att jag sprang sista varvet - utan att stanna!! Jag är riktigt nöjd, även om jag inte sprang speciellt fort :) Kul att träningen har gett valuta genom bättre kondition, sådant peppar verkligen. Sen tycker jag inte det är speciellt kul att springa, tycker det ger mig mer om jag får köra kombinations pass men jag ska faktiskt ge det ett par chanser! Lite musik i öronen, mindre kläder och bättre skor så är förutsättningarna högre att det känns roligare förhoppningsvis :) 
 
Över till något annat, väntar fortfarande på håret som jag beställde för snart 2 veckor sedan (?) så drygt att behöva vänta så länge, ska även färga in det innan jag kan sätta i det. Vill ha det fixat innan vi åker på en liten semestertrip i juli, vi ska bo på ett etagehotell i Göteborg för att sedan ta båten över till Danmark och Skagen över en dag, så det blir en tur fredag-söndag. Härligt! Kanske även blir en visit till Liseberg innan vi åker hem :) 
 
Nu har vi precis ätit lite jordgubbar med grädde, kaffe till det. Sitter nyduschad i soffan och ska senare möta upp Emelie för lite mat på Napoli, trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0