Tisdag

ledig dag och sov onormalt länge i morse, Victor var t om redan uppe när jag vaknade.. Det händer inte speciellt ofta kan jag säga! Har suttit och gjort en budget för juni månad, inkomst och utgifter etc, kul?! nej inte direkt. Verkligen inte när vi studenter inte har något CSN-bidrag under sommaren, man går minus med nästan nio tusen.. Innan jag somnade igår tänkte jag "Huvudsaken är att jag får vara med Victor.." sen får sommaren suga hur mycket den vill. Förhoppningsvis lyckas ni förgylla några dagar i sommar iallafall med mer än bara jobb! ser fram emot en tur till Skagen med familjen :) Snart kommer Sofia hit på besök, ska fixa med lite kaffe och hoppa ur "pyjamasen" ..

Min fin fina man! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0